קצת על בניית Mobile Funnel עבור ערוצי Discovery:

במסגרת הסשן שהתמזל מזלי להעביר באירוע Unplugged של Startup for Startup, סקרתי מספר נקודות חשובות לחברות PLG בכל הקשור לפעילות ה-Performance Marketing שלהן. את ההרצאה המלאה אתם יכולים למצוא פה, אבל בקטע הספציפי הזה שאנשי הקהילה היקרים חתכו עבור הפוסט הזה, אני מתמקד ב-Funnel הרשמה במובייל: יצא לי להיתקל בחברות (גדולות כקטנות אגב) שמשאירות הרבה מאד (מאד) כסף על השולחן בעקבות בנייה לא נכונה ומהודקת של UX בסיסי. אז הנה כמה דברים שחשוב לדעת כשעובדים על איפטום של פאנל ההרשמה למוצר שלכם דרך המובייל:
  1. פאנל הדיסקברי שלכם ≠ עמוד הבית שלכם. עמוד הבית שלכם חי תחת ההנחה שאנשים הגיעו אליכם מגוגל סרץ' – כלומר, הם או מכירים אתכם, או יודעים מה הם מחפשים ומגיעים עם Intent ברמה מסוימת. אנשים שמגיעים אליכם מאינסטגרם/טיקטוק – ככה"נ מעולם לא שמעו עליכם, והם לא ישושו לתת לכם את המייל שלהם בלי עבודה מהודקת של בניית אינטנט ושפיכת אור (פרטים נוספים בהרצאה המלאה).
  2. האצבע של אנשים לא מגיעה לחלק העליון של מסך הטלפון שלהם – אז אל תשימו שם שום דבר שאתם רוצים שילחצו עליו. זה רחוק מדי.
  3. 63% מחברות ה SAAS המובילות בעולם משלבות שאלון (לא, שאלון זה לא טופס שמבקש את מספר הטלפון שלהם) בפאנל ההרשמה. זו דרך מעולה לא רק לקבל מלקוח פוטנציאלי מידע, אלא גם להעביר מידע חדש שהפרוספקט לא הכיר ובכך לבנות את הביקושים. בסרטון מטה אני מראה איך Gusto, חברה לניהול Payroll, משתמשת ב-Quiz שבנינו יחד איתם כדי ליידע את היוזר בעומק של המוצר שלהם – ״האם רלוונטי שנציע לך גם X ו-Y?״.
היו עוד המון נושאים שכיסינו בסשן סביב PLG, מוזמנות ומוזמנים לצפות בוידאו המלא ולהגיב פה עם שאלות נוספות.