תקציר הפרקים הקודמים: מוצר ויראלי + מיליון יוזרים + מיני אקזיט תוך ימים ספורים

***

כפי שאולי שמעתם בפוסט שפרסמתי פה בקהילה או בכתבות שונות – לפני מספר חודשים מכרתי מוצר שבניתי בשעות הפנאי, כחצי בדיחה. לא היתה לי שום ציפייה לעשות ממנו כסף, אבל דברים התגלגלו אחרת והיום, בדיעבד, אני חושב שחלק מהצעדים שעשיתי בפרויקט הזה יכולים לעזור לכם בסטארטאפים שלכם.

בקצרה על המוצר: מדובר במחולל פוסטים ויראליים ללינקדין (Viral Post Generator). הרעיון עלה כשעברתי על פוסטים בלינקדין וסיננתי אותם לפי אנגייג׳מנט גבוה כדי לעשות להם ״הנדסה לאחור״ — לנסות להבין מה הופך פוסט לוויראלי כדי לשחזר את זה. את התובנות שצברתי מאותה הנדסה לאחור הפכתי למוצר.

נוצר באזז קטן סביב המוצר, אבל שום דבר לא ״התפוצץ״. הרגשתי את הדעיכה כשלהפתעתי פנה אליי פאונדר של סטארטאפ שעוזר לצמוח בלינקדאין ורצה לקנות את המוצר שלי. זה תפס אותי בהפתעה גמורה, וזרקתי מחיר גבוה לאוויר. המחיר לא היה לרוחו, כמובן. הצעתי לו שנשים לינק למוצר שלהם בתוך המחולל (פרסומת) ונראה כמה אימפקט יש לזה ב-24 שעות ואז נחליט על מחיר. הוא הסכים.

אז בשלב הזה, יש לי 24 שעות להוכיח שיש פה טראפיק גבוה. אני זוכר שתהיתי: ״איפה עוד לא פרסמתי?״

לא חלפו 24 שעות והפאונדר הסכים למחיר המקורי שזרקתי לאוויר.

בוידאו החדש של #שיעור_אחד_שלמדתי אני מספר על התובנות שלי מההפצה של מחולל הפוסטים, ובאופן ספציפי התובנות מאותן 24 שעות בהן הבאתי תנועה של מיליוני יוזרים למוצר – תנועה שהובילה בסופו של דבר למיני אקזיט שלי.

יש לכם שאלות פולואו-אפ? היט מי בתגובות.

חג שמח!