כשניגשתי להקים את המרקטינג בסטאטראפים שנכנסתי אליהם, היה לי מאוד חשוב להישאר ממוקדת. בעיניי, יש שלושה דברים שמאוד חשוב לעשות בהתחלה. אז מה הם שלושת הדברים המרכזיים האלה?

SEO

כתיבת תוכן

Marketing Automation

למה אלה השלושה?

כסטארטאפ שבאופן טבעי יש לו תקציב מוגבל מאוד לשיווק, ההזדמנות הכי טובה שלנו להיחשף ללקוחות פוטנציאליים זה דרך חיפוש אורגני. מהסיבה הזאת אני חושבת שההשקעה הכי טובה בהתחלה היא ב-SEO. אחרי שעשינו עבודת SEO מקיפה, אפשר להתחיל לעבוד בשבילו ולעבות את האתר שלנו עם תוכן. כתיבת התוכן תעזור לנו גם להפוך את ה-SEO למוצלח יותר, וגם תספק מידע איכותי ללקוחות פוטנציאליים על עולם התוכן שאנחנו פועלים בו. ככה ב-Scytale, החברה שאני עובדת בה היום, יצרנו תוכן מפורט וברור על Security Compliance – נושא אבטחתי שרלוונטי להרבה חברות, אבל הוא ג׳יבריש לרבים ממקבלי ההחלטות. עם התוכן שלנו אפשר ללמוד עליו, והפלא ופלא – המוצר שלנו גם נמצא בדיוק בעולמות האלה.

הדבר האחרון שאני נוהגת להשקיע בו בהקמה של מרקטינג זה Marketing Automation. זה גיים צ׳יינג׳ר עצום בעיניי, מפני שהוא מרכז בתוכו את כל פעילויות המרקטינג שלי והשפעתם. מאיפה הגיעו הלידים, מאיפה הגיעו הדמואים, אימייל מרקטינג – הכל הכל הכל מרוכז שם. אמנם זה יקר, אבל זה מאוד מקל על החיים. חוץ מזה, הרבה פעמים יש ל-Hubspot הנחות לסטארטאפים שאפשר להשיג דרך המשקיעים – אז שווה לבדוק את זה דרך הקרנות.

להרחבות נוספות על התמצות שכתבתי פה אתם מוזמנים לצפות בוידאו שהשתתפתי בו, ואם יש לכם.ן שאלות נוספות – אני פה בתגובות!