איך הגעתי למקום הראשון בפרודקט האנט?

התכוננו להשקה הזאת הרבה זמן והיה הרבה לחץ סביב האירוע הזה. חלקכם בטח מכירים ומכירות את זה לא פחות ממני – זה איזשהו מיילסטון משמעותי בחיים של סטארטאפ, יציאה החוצה לעולם הגדול. המטרה שלנו בהשקה בפרודקט האנט היתה גם לקבל פידבק על המוצר – ובאמת קיבלנו שם כמה הארות שמשפיעות על הדרך בה אנחנו רואים את המוצר שלנו – וגם לקבל חשיפה. בשביל זה כמובן היינו צריכים להגיע למקום הראשון, ועבדנו כמה חודשים בשביל לעמוד ביעד הזה.

אז מה למדתי מההשקה הראשונה בחיי בפרודקט האנט והזכייה במקום הראשון בדירוג היומי? מצרפת פה שלוש נקודות – בוידאו עצמו יש עוד קצת 🙂

  1. יש הרבה עבודת הכנה מראש, בעיקר של טקסטים. חשוב מאוד למפות את כל הטקסטים שצריכים להיות מוכנים בהשקה. לא מדובר רק בטקסטים שיופיעו בפרודקט האנט, אלא גם כאלה לסושיאל, וטקסטים לניוזלטרים שאתם הולכים לפרסם בהם, טמפלייטים להודעות אישיות שתשלחו – הכל הכל הכל צריך להיות מוכן מראש.
  2. יצירת קהילה: מן הסתם בשביל לזכות צריך התגייסות של קהל שאנחנו לא מכירים, גולשים רנדומליים באתר, אבל את הבוסט הראשוני אנחנו צריכים להביא והדרך שלנו לעשות את זה היתה באמצעות קהילה. הקהילה שלנו הורכבה למעשה מכל מי שיש לו קשר לסטארטאפ שלנו: משקיעים, יזמים שהיו איתנו באקסלרטורים, חברים, לקוחות – כל מי שנתקל בסטארטאפ שלנו לאורך הדרך. הם אלו שנתנו לנו את הדחיפה הראשונית ביום ההשקה ושמו אותנו על המפה באתר.
  3. תנו לעצמכם זמן להיערך. חודש זה לא מספיק. להערכתי חודשיים-שלושה זה אחלה טווח זמן להיערך בו להשקה A to Z.

מוזמנים לשאול עוד בתגובות!