37: פיתוח למובייל - על אתגרים והזדמנויות

האזינו דרך האפליקציה האהובה עליכם ולחצו "Follow" או "Subscribe"

כשמאנדיי.קום קמה ב-2012, מאמצי הפיתוח היו מרוכזים אך ורק במוצר לדסקטופ. שש שנים מאוחר יותר והשימוש העולמי במובייל נמצא בשיא של כל הזמנים – אנשים עובדים יותר ויותר דרך הנייד. באצבעותיהם, משתמשים קיימים ופוטנציאליים של מאנדיי.קום מתווים דרך עבור החברה. עכשיו נותר להבין – איך כדאי ללכת בה?

הפוטנציאל שטמון כאן עצום ואיתו האתגרים – מה בעצם התפקיד של המובייל? האם מדובר בפלטפורמה זהה לדסקטופ? כלי עצמאי? כלי משלים?, איך מייצרים חוויה מובייל-ית במוצר שהתחיל בדסקטופ?

השבוע, שני פרנקל – מעצבת מצוות המובייל במאנדיי.קום, משתפת על הדרך שבה מקבלים החלטות בצוות שנדרש לגמישות-על ועל הדרכים לבנות מוצר שמתווסף לסביבה חיה, מעצים אותה ובאותו זמן נותר שלם בפני עצמו.

עוד פרקים בנושא:

אנחנו חולקים את תהליך השימוש בסיפורים כדי להפוך את המורכב, לפשוט. אורח: שגיא הוברמן, Motion Design Team Lead במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו מדברים על ששת ערכי העיצוב שאנו עוקבים אחריהם בכל תהליך חדש אליו אנו ניגשים. אורחים: רותם ויסמן – Head of Design, ויבגני קאזינק – Product Design Lead במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו חולקים את התהליך הייחודי של יצירת סרטוני חזון המעצבים את מפת הדרכים של המוצר. אורח: שגיא הוברמן, Motion Designer במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו מדברים על יצירת העיצוב ל-column center החדש. אורחת: איילה נרושביץ’, מעצבת במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו מדברים על תפקיד המעצב במאנדיי – החל מהתקופה ששישה אנשים עבדו בדירת חדר ועד לחברה של 126 עובדים ו300,000 משתמשים. אורחת: רותם וייסמן עוד מידע >>

הניוזלטר שלנו

הירשמו וקבלו עדכונים על פרקים חדשים, כתבות, אירועים ועוד הפתעות!

רוצים לקחת חלק בשיתוף ידע?

אם גם אתם רוצים להצטרף למשימה שלנו להעשיר את האקוסיסטם בידע ותובנות, אם אתם רוצים לשאול אותנו משהו, אם אתם מרגישים שיש משהו שעזר לכם וכולם צריכים לדעת, נשמח לשמוע.