70: עקרונות לעיצוב בפשטות 03 - לזקק את המהות

האזינו דרך האפליקציה האהובה עליכם

בפרק הקודם במיני סדרה שלנו על עיצוב בפשטות דיברנו על למה חשוב להבין את הבעיה בכל פרויקט שאנחנו ניגשים אליו. בפרק הנוכחי אנחנו מדברים על השלב שקורה אחרי שהבנו את הבעיה: לזקק את המהות. אנחנו עדיין לא מגדירים את הפתרון, אלא מתעכבים על לחקור את המאפיינים שלו, את התוצאות שאנחנו מצפים ממנו לייצר, ואת החוויה שאנחנו מעוניינים לספק למשתמשים שלנו.

אז איך נראה תהליך של ׳זיקוק מהות׳ מפיצ׳ר? מה המחיר שאנחנו עלולים לשלם אם לא נעשה את זה כמו שצריך? האם כדאי ליצור עיצוב על בסיס פתרונות שכבר קיימים ומוכרים בשוק, או דווקא להביא קונספט חדש לחלוטין? ואיך כדאי לגשת לתהליך שכזה אם אנחנו מוגבלים בזמן או במשאבים?

היום אנחנו מארחים את שי כהן, מעצב מוצר, ואיתי כהן, מפתח פול סטאק במאנדיי.קום, שמדגימים כיצד ניגשו לתהליך שכזה כאשר הוחלט לפתח פיצ׳ר של הקצאת משאבים (resource allocation) – כלי מעולמות ניהול הפרוייקטים הקלאסיים שלרוב מצטייר כמאוד אפור וכבד. שי ואיתי יספרו איך לאחר הרבה מחקר, בדיקות ושיחות עם משתמשים והשראה עיצובית ממקומות לא צפויים – הצלחנו להפוך את הפיצ׳ר המדובר לחלק בלתי נפרד מהפלטפורמה שלנו.

מוזמנים לגלול למטה ולראות דוגמאות לשלבים בתהליך יצירת הפיצ׳ר אצלנו, וגם – איך נראית הקצאת משאבים באקסל לעומת איך נראית הקצאת משאבים במאנדיי.קום היום.

הירשמו לניוזלטר שלנו

עוד פרקים בנושא:

אנחנו מדברים על ששת ערכי העיצוב שאנו עוקבים אחריהם בכל תהליך חדש אליו אנו ניגשים. אורחים: רותם ויסמן – Head of Design, ויבגני קאזינק – Product Design Lead במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו חולקים את התהליך הייחודי של יצירת סרטוני חזון המעצבים את מפת הדרכים של המוצר. אורח: שגיא הוברמן, Motion Designer במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו מדברים על ההזדמנויות והאתגרים של שילוב אפליקציה לנייד באקו סיסטם של מאנדיי. אורחת: שני פרנקל, Mobile Designer ב-monday.com, דנה עוד מידע >>

אנחנו מדברים על יצירת העיצוב ל-column center החדש. אורחת: איילה נרושביץ’, מעצבת במאנדיי.קום עוד מידע >>

אנחנו מדברים על תפקיד המעצב במאנדיי – החל מהתקופה ששישה אנשים עבדו בדירת חדר ועד לחברה של 126 עובדים ו300,000 משתמשים. אורחת: רותם וייסמן עוד מידע >>